GalicianTunes – Quempallou

quempalloutnes

GalicianTunes – Grupo da semana: Quempallou!

Esta semana quedamos nas Rías Baixas para homenaxear a traxectoria profesional dunha das bandas máis representativas do folk galego, Quempallou. Logo de dezaoito anos de carrerira musical, sete discos no mercado e incontables actuacións, o grupo anunciou “o remate dunha cumprida xeira”. Fundada en 1999 por dous compañeiros da Escola de Maxisterio de Pontevedra, por Quempallou pasaron distintos integrantes ata acadar a derradeira formación por Roi Maceda (acordeón), Guillerme Ignacio (gaita, frauta e voz), Isaac Millán (bouzouki e guitarra), Roi Adrio (percusión) e Rubén Troitiño (gaita e clarinete). Celebraremos a súa música, melodías características que reflicten a súa constante evolución musical sen olvidarse da tradición musical da súa terra, e os celebraremos a eles. E, como non podía ser doutro xeito, comezamos con “lume ”!

GalicianTunes: Enlace

Con más de 18 años de trayectoria artística, Quempallou es una de las bandas más representativas del folk en Galicia, llevando la fiesta por bandera en cada concierto, pero sin olvidar un claro mensaje de compromiso social.

Hacen música de raíz desde un punto de vista actual, sin complejos ni ataduras, teniendo siempre claro sus orígenes, pero mirando hacia adelante en todo momento. Claro reflejo son sus trabajos discográficos, en los que se observa una constante evolución musical, con la que consiguieron un sonido propio y característico. Desde aquel primer “Quempallou” y la música tradicional como base, pasando por “Estremonías” y la fuerza de la palabra, llegando a “Polo aire”, con una importante madurez musical, composiciones propias y cuidados arreglos.

Ahora presentan su nuevo y esperado trabajo discográfico “Vellas Novas”, que con una estética basada en el mundo del periodismo, contiene composiciones propias y tradicionales al más genuino estilo Quempallou. Es un trabajo cargado de matices sonoros y con una gran dosis de influencias musicales, que llegan desde la experiencia de un grupo que lleva más de doce años en escena. Como es habitual, el disco mantiene una honda raíz en la tradición musical gallega, a partir de la cual, construye arreglos, adapta letras y crea nuevas composiciones. Así consiguen una sonoridad característica, apoyada en las percusiones tradicionales, el acordeón y las cuerdas, sobre la que caminan flautas, gaitas y sobre todo la voz.

El 25 de octubre de 2016, Quempallou anuncia su separación.

Discografía.png

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s