abobriga

“Foliada en Baiona” recolle 16 temas que se dividen entre pezas tradicionais e de composición propia, entre as que se recollen temas como “Muiñeira de Baiona”, “Ximauma”, “Pasodobre de Punta Balea” ou “Rumba da Balsa”, Ramón Pazos comenta que “este traballo é una homenaxe ó pobo que os veu nacer”. O disco leva moitos meses de traballo a suas espaldas e está financiado pola Concellería de Cultura de Baiona, a Comunidade de Montes da localidade, a Taberna Rianxeira, a Asociacion de Comerciantes e Empresarios de Baiona (ACEBA), o furancho A Balsa e a Asociación de Veciños do Casco Histórico de Baiona (CAHIBA).

ABÓBRIGA.png

Aquí podes escoitar unhas mostras do disco…


Casa de Tolos escribe…

O grupo de Baionao “Abóbriga” acaba de gravar o seu primeiro disco “Foliada en Baiona” e para dar ese paso tan importante para a formación confiaron no estudio de gravación Casa de Tolos. Os compoñentes do grupo pasaron toda esta semana gravando nos nosos estudios en Gondomar e aseguran estar moi satisfeitos co resultado acadado. Esta formación que actualmente está composta por 10 músicos naceu a finais do 2009 cando unha parte dos gaiteiros de Monteboi de Baiona contactaron con varios músicos para facer una colaboración nunhas actuacións informais e como o resultado os conquistou decidiuse formalizalo grupo como Abóbriga, nome co que os antigos gregos chamaban a Baiona, lugar onde naceu o grupo. Dende aquel inicio, Abóbriga actuou en diferentes escearios madurando día a día. Ramón Pazos, un dos creadores da formación, afirma que “non naceron coa idea de gravar ningún disco, pero que en cada actuación a xente llo pedía” e por iso tomaron a decisión de embarcarse no mundo discográfico.

“Foliada en Baiona” recolle 16 temas que se dividen entre pezas tradicionais e de composición propia, entre as que se recollen temas como “Muiñeira de Baiona”, “Ximauma”, “Pasodobre de Punta Balea” ou “Rumba da Balsa”, Ramón Pazos comenta que “este traballo é una homenaxe ó pobo que os veu nacer”. O disco que está a punto de vela luz leva xa moitos meses de traballo a suas espaldas e está financiado pola Concellería de Cultura de Baiona, a Comunidade de Montes da localidade, a Taberna Rianxeira, a Asociacion de Comerciantes e Empresarios de Baiona (ACEBA), o furancho A Balsa e a Asociación de Veciños do Casco Histórico de Baiona (CAHIBA).

Faro de Vigo escribe…

Folk baionés de ayer y hoy en CD. Abóbriga lanza su primer trabajo con temas propios y antiguas canciones de la villa real recogidas de la tradición popular y del Archivo Provincial

El primer disco de la banda folk baionesa Abóbriga ya está en el horno. Los últimos arreglos cuecen el trabajo, grabado en el estudio Casa de Tolos de Gondomar, para su presentación el próximo 31 de agosto en un concierto en la plaza del Ayuntamiento.

Sus 16 temas ofrecerán una muestra de la historia de la de la música tradicional del municipio combinada con la de la actualidad. Mezclan composiciones propias como el “Pasacorredoiras de Abóbriga” con canciones populares como la “Muiñeira de Baiona” y la “Foliada de Baiona”, recopiladas de la tradición oral. Incluso presentan una joya inédita: una danza de espadas que recupera ritmos antiguos encontrados en el Archivo Provincial de Pontevedra.

Las mil copias de este primer trabajo se distribuirán a través de internet y en establecimientos del municipio, mientras la banda piensa ya en su segundo disco, para el que ya disponen de material.

Abóbriga en “Lume na palleira” da Radio galega música

Entrevista realizada por Emilio Españadero no programa “Lume na palleira” da Radio galega música o pasado sábado día 17 de novembro.

Escoitar o programa

Advertisements